Delhanin

خرید بک لینک
كجايی كه ببينی نشُد كه نشُد كه نشُد یاﺩمه ﯾﻪ ﺷﺐ براش ﻓﺮستاﺩﻡ : ﺩلم ﺑﺮﺍﺕ تنگ شدﻩﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ :کمتر ﺑﻬﻢ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ تا دلتنگم نشیﺍﻭنشب تا صبح گریه کردم...ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻲ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻮﺩنش ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ...ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺍﺻﻼً ﻧﻔﻬﻤﻴﺪ ﺩلتنگیم ﺩست ﺧﻮﺩﻡ نیس !ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺑﻪ جای کمتر"هیچوقت" بهش فکر نمیکردمكم كم تنهايٓم گذاشت...و گفت:كار نشد ندارد هستند كساني كه جايم را پُر کنند...زمان زیادی گذشته است و افراد زیادی آمدند و چند صباحي بودند و رفتند ...همین اواخر یکیشان اسمش رفته در شناسنامه ام...اما همچنان اوست تنها فرد Delhanin...

ما را در سایت Delhanin دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 7:01

صفحه بندی